Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Cikkek - közlekedésbiztonság képes leírás - Közlekedésbiztonság.tlap.hu
részletek »

Cikkek - közlekedésbiztonság - Közlekedésbiztonság.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: kozlekedesbiztonsag.tlap.hu » Cikkek - közlekedésbiztonság
Keresés
Találatok száma - 10 db
Az ORFK szerint naponta 2 ember meghal

Az ORFK szerint naponta 2 ember meghal

A Decade of Action for Road Safety 2011-2020 azaz - a Cselekvések évtizede a közlekedésbiztonságért 2011-2020 - kezdeményezést az ENSZ közgyűlés szavazta meg, majd foglalta határozatba több mint 90 ország, köztük Magyarország támogatásával. A 10 éves program a közlekedésbiztonság problémakörére világít rá és a baleset-megelőzés módszereinek további tudatosítását célozza.

Hungarokamion

Hungarokamion

A Hungarokamion oldalak egyre növekvő látogatottsága lehetővé teszi hirdetőink számára, hogy termékeiket, szolgáltatásaikat szélesebb körben reklámozhassák a közúti fuvarozásban résztvevő vagy érintett szakemberek és cégek számára. Alacsony hirdetési áraink, egyedi kedvezményeink és akcióink teszik lehetővé az Ön számára is, hogy szakirányú hirdetései költséghatékonyan célt érjenek! Kérem az alábbiakban győződjön meg egységes és könnyen áttekinthető árainkról!

Közlekedés és biztonság - Wikipédia

Közlekedés és biztonság - Wikipédia

A Wikipédia egy enciklopédia, amely általános enciklopédiák, szaklexikonok és almanachok tartalmi elemeit egyesíti. A Wikipédia nem szótár, nem elsődleges források gyűjteménye, nem szónoki pulpitus, nem újság, nem ingyenes tárhely, nem tárhelyszolgáltató, nem reklámfelület, nem memoárgyűjtemény, nem kísérlet az anarchia vagy a demokrácia internetes megvalósítására, nem linkgyűjtemény (legyen szó akár belső, akár külső linkekről). Nem is a saját véleményed, tapasztalataid, vagy érveid közzétételének helye; a saját kutatásoknak nincs helye a Wikipédiában. A szerkesztőknek törekedniük kell a pontosságra és a tényszerűségre.

Kresz hírek

Kresz hírek

Csütörtökön folytatódott a Kecskeméti Törvényszéken annak a nyolc vádlottnak a tárgyalása, akiket egy autós iskolában történt visszaélések miatt vesztegetéssel, és egyéb bűncselekmények elkövetésével vádolt meg az ügyészség.

Kresz változás

Kresz változás

Talán meglepő lehet, de találunk néhány olyan könnyítést is, amely kifejezetten autósbarát, sőt, mi több, szinte logikus. Jelentős részt tesznek ki a kerékpárosok közlekedését, védelmét szabályozó módosítások, emellett érezhető a kiemelt figyelem a járművek utasai, a gyalogosok és a gyermekek irányában is. Akad persze olyan is, amelynek semmi gyakorlati haszna nem lesz. Részben, mert némelyik szabály ellenőrizhetetlen, betartatni képtelenség, részben pedig mert a józan paraszti ész számára eddig is evidens dolgokat erősít meg írásban. Nem hiszem, hogy bárkinek külön ki kellene hangsúlyozni, hogy a gyermeket a vezetőülésbe nem szereljük be. Talán azt sem, hogy az előírt kialakítású, darabszámú és elhelyezésű rendszámtábla fogalma nem fedi azt, ami rövid ideig ott volt, de már leszereltük.

Kresz-táblákat tarolt a jánoshalmi rendőr

Kresz-táblákat tarolt a jánoshalmi rendőr

Közlekedési tábláknak csapódott szombat kora reggel, 4 óra körül a saját autójával közlekedve Jánoshalmán egy rendőr. Elhagyta a helyszínt, majd amikor órák múlva megtalálták, ittasnak bizonyult - tájékoztatták olvasók a Kecskeméti Hírhatárt. Eszerint a rendőrtörzsőrmester nem volt szolgálatban, amikor a Rákóczi utcán közlekedve a vizes úton megcsúszott, felhajtott a jobb oldali útpadkára, majd két jelzőtáblának csapódott: az egyik 40 kilométeres sebességkorlátozásra figyelmeztetett, a másik pedig veszélyes jobbkanyarra.

Ne telefonálj vezetés közben

Ne telefonálj vezetés közben

37 százalékkal kevesebb figyelem, 400 százalékkal magasabb baleseti kockázat. Dióhéjban ezzel jár, ha menet közben telefonálunk. És nem csak akkor, ha a telefont kézben tartva, egy kézzel manőverezünk: a kihangosított telefonálás éppen annyira veszélyes, mint a telefon markolászása.

Részegen ki visz majd haza?

Részegen ki visz majd haza?

Benyomva egy métert se - a zéró tolerancia óta a bevállalósabbak is így gondolják. De hogy menjünk haza? Taxival? Akkor ott marad az autó, mehetünk érte holnap. Alig drágább a sofőrszolgálat, és akkor hazajut a gép is. De vajon józanon is egy vadidegen kezébe nyomnánk az autó kulcsát?

Új Kresz

Új Kresz

Garamvölgyi László, az Országos Rendőr-főkapitányság rendőrségi szóvivő szerint az új jogszabályt kidolgozó munkabizottság már májusban elkezdi a munkát, és az új Kresz még az idén életbe léphet. Ezzel ellentétes nyilatkozatot adott Bíró Márk országgyűlési képviselő, aki a jelenlegi parlamenti ciklus vége felé, vagy 2014 közepén tartja reálisnak az új Kresz hatálybalépését.

Hirdetés
Veszélyes vidéki utak

Veszélyes vidéki utak

Veszélyesek a vidéki utak! A fiatal autósofőrök közül a vidékiek gyakrabban szenvednek balesetet, mint városi társaik. Ausztráliában az eddigi legátfogóbb közlekedésbiztonsági kutatás - a Drive program - eredményei azt mutatták, hogy a fiatal sofőrök jelentős veszélynek teszik ki magukat, ha vidéki, alsóbbrendű utakon vezetnek.

Tuti menü